środa, 12 września 2012

Witam Wszystkich

      Blog ten w głównej mierze poświęcony będzie masażowi. Jako, że jest to moja pasja i zawód. Jego wpływie na nasz organizm, rodzajom, jego historii i różnorodności. Nie rzadko też będzie można znaleźć tu wpisy dotyczące tematów pobocznych lub nawet odbiegających od głównego pojęcia jakim jest masaż. Zatem znajdziemy tu teksty różnorodne, które poruszać będą przeróżne aspekty funkcjonowania naszego organizmu, na co dzień, wpływie otaczającego świata na jednostkę jaką jesteśmy.
     Chciałbym połączyć w tym miejscu moje największe pasje, czyli sport i masaż oraz zachęcić do poświęcenia samym sobie więcej uwagi, ponieważ często w obecnych czasach zapominamy o tym.

     Mam cichą nadzieje, że blog ten kogoś zaciekawi , może zainspiruje, pomoże. Jest to moja pierwsza próba tworzenia bloga, więc proszę o wyrozumiałość, jak również konstruktywne uwagi, na które jestem otwarty i bardzo je cenie. Zapraszam również do ewentualnych dyskusji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz